Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا خواجه ای در این زمینه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: در مجموع ۴۴ هزار ۸۰۰ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند تاکنون ۳۸ هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانکها شدند و ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به مردم در مناطق سیل زده استان پرداخت گردیده است.

وی افزود: در حوزه واحدهای تعمیری ، خوشبختانه ۱۷ هزار و هشتصد واحد کار تعمیرات را آغاز که تاکنون تعمیرات و مرمت  ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد به پایان رسید و مشکلات آنها برطرف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات احداث ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی

خواجه ای با اشاره به واحدهای احداثی ابراز داشت: تعداد ۱۰ هزار و پانصد واحد احداثی شناسایی و عملیات احداث آنها آغاز شده   که حدود ۸ هزار واحد اجرای فوندانسیون و آرماتور بندی ،۶ هزار صد واحد اجرای اسکلت ،۴ هزار و ۲۰۰ واحد دیوارچینی و اجرای سقف و ۱۲۰۰ واحد اجرای گچ و خاک داشتیم.

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان در ادامه عنوان کرد: در این مدت تاکنون ۴۲ هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده  توزیع شده و تعداد ۲۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال خدمت رسانی به مردم عزیز در مناطق سیل زده لرستان می باشند.

46

کد خبر 1310448

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وام و تسهیلات مسکن سیل سیل لرستان حوادث غیر مترقبه استان لرستان سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین عربستان عمران خان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی