Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:14:25 GMT

اخطار شرکت عمران به خریداران مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۳۲۵

اخطار شرکت عمران به خریداران مسکن مهر

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با بیان این که برخی خریداران به اخطارهای ما توجه نمی کنند، گفت: تاکنون ۳۵ هزار قرارداد ۵ برگی تحویل متقاضیان شده است. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر جاودان فر در نشست خبری رونمایی از اسناد عرصه و اعیان واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: در باب تحویل قراردادهای 5 برگی مشکلی نداریم و از 20  دیماه سال گذشته تا امروز  35 هزار قرارداد پرینت شد، به امضای پیمانکاران رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که 20 هزار قرارداد 5 برگی هم آماده تحویل به متقاضیان است، گفت: مشکلی درباره انتخاب واحد داشتیم؛ حدود 9000 متقاضی فاقد واحد بودند و مشکلاتی از جمله معارضان باعث شده بود نتوانیم به این متقاضیان واحدی را تخصیص دهیم که با کمک دادستان شهرستان واحدهای دارای معارض رفع مشکل شد و هم اکنون فقط 650 نفر برای انتخاب واحد مراجعه نکرده اند.

وی ادامه داد: از این افراد دعوت می کنیم برای انتخاب واحد به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند. 

مدیر اجرایی مسکن مهر اظهار کرد: برخی از خریداران شرکت عمران به اخطارهای شرکت عمران توجه نمی کنند، صورت جلسات که برای اطلاع به متقاضیان داده شده در بنگاه های املاک تا دفاتر اسناد خریداری می شود.

جاودان فر تاکید کرد: به خریداران تاکید می کنیم تحت هیچ شرایطی واحد مسکن مهری را با صورت جلسه انتخاب واحد خریداری نکنند. مواردی داشته ایم که یک واحد با صورت جلسه با 11 نفر فروخته شده است.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است