Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود علی‌فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگه‌داری این سکه های تاریخی در یک منزل مسکونی در شهر گنبدکاووس شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با بازرسی از این منزل مسکونی، هفت قطعه سکه تاریخی را کشف کردند که بر اساس اعلام کارشناسان قدمت آن‌ به ۱۳۰۰ سال قبل برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی‌فر با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس در شناسایی متهمان و قانون‌شکنان در بخش‌های مختلف از جمله حفاری‌های غیرمجاز و خرید و فروش اشیای تاریخی و عتیقه و برخورد با آنان، از شهروندان نیز درخواست کرد در صورت مشاهده فعالیت مجرمان و قاچاقچیان در حوزه‌های مختلف اعم از اشیای تاریخی و مواد مخدر، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

شهرستان تاریخی گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس میراث فرهنگی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • این اشیای نورانی در آسمان ایران چه بودند؟
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی