Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@03:13:38 GMT

همدان «کلانشهر» شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۸۶۲۷

همدان «کلانشهر» شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت:‍ با تصویب طرح مجموعه شهری، همدان «کلانشهر» شد.

حسن ربانی‌ارشد در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز در صحن شورای عالی شهرسازی و معماری به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار همدان طرح مجموعه شهری همدان بعد از ۷ سال تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طرح مجموعه شهری همدان از مهمترین طرح‌های بالادستی بوده که برای هدایت و توسعه منطقه شهری همدان به ویژه شهر همدان بسیار مهم و راهگشای است.

ربانی‌ارشد افزود: طرح مجموعه شهری همدان به مرکزیت شهر همدان و ۶ شهر دیگر نزدیک همدان تشکیل شده که برای هر یک وظایف و نقش‌های مشخص تعریف شده است.

وی یادآورشد: این طرح جزو چند طرح پیشرو در مجموعه‌های شهری کشور است که به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری می‌رسد که با پیگیری‌های مجدانه اداره کل راه و شهرسازی طی یک سال گذشته به صحن شورای عالی رفت وتصویب شده و از این نظر شهر‌های این مجموعه شهری دارای اسناد معتبر و احکام مشخصی برای نحوه توسعه و راهبری در آینده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: همدان کلانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست