Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد گذشته اصلاح‌طلبان گفت: جامعه اصلاحات در دولت، مجلس و شورای شهر عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است؛ به طوری که حتی خودشان هم به این مسئله اذعان داشتند.

او ادامه داد: جریان اصلاحات با وجود این عملکرد ضعیف، به جای اینکه با صداقت با مردم برخورد و از آنان معذرت خواهی کند در تلاش است تا با فرافکنی دیگران را مقصر عدم‌کارایی خود جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به بهانه‌جویی‌های طیف اصلاح‌طلب، گفت: اصلاح‌طلبان زمانی برای توجیه ناکارآمدی خود این شبهه را مطرح می‌کردند که دولت اختیارات لازم را ندارد، در حالی که در قانون اساسی اختیارات رئیس جمهور به طور کامل بیان شده است.

فعال اصوگرا افزود: مقام معظم رهبری هم به طور جدی از دولت حمایت کردند و با تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی از تصمیمات دولت دفاع کردند. مجلس هم که همواره حامی دولت است، بنابراین مشکلی از نظر عدم‌حمایت وجود ندارد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران تاکید کرد: ناگفته نماند که شورای شهر و شهرداری هم به طور کامل در اختیار اصلاح‌طلبان است و حتی یک نفر هم به جز اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران وجود ندارد؛ موضوعی که نارضایتی مردم را هم به همراه داشته است.

او خاطرنشان کرد: چون اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند در انتخابات با عدم‌اقبال مردم مواجه شوند در تلاشند تا بهانه‌تراشی کنند که البته افکار عمومی هرگز این توجیهات را نمی‌پذیرد ولی با توجه به امکانات رسانه‌ای گسترده‌ای که در اختیار اصلاحات است و حتی برخی رسانه‌های خارج از کشور هم از آنها حمایت می‌کنند، آنها در تلاشند تا دوقطبی‌های کاذبی در جامعه رقم بزنند و به موضوعات فردی و حاشیه‌ای بپردازند تا راه گریزی از پاسخگویی داشته باشند اگرچه با این بهانه‌ها حتی نمی‌توانند طرفداران خود را هم قانع کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: البته شاهد نوعی تفرقه هم در اردوگاه اصلاحات هستیم، به صورتی که امروز به شدت دچار چندصدایی شده‌اند و هنوز نتوانستند درباره نحوه حضورشان در انتخابات به یک رویه واحد برسند که آیا انتخابات مشروط یا بدون شرط باشد و هنوز نتوانستند حتی بدنه اجتماعی خودشان را هم قانع کنند، برای همین با مشکلات جدی در انتخابات پیش رو مواجه هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جریان اصلاحات اردوگاه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!