Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغی فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: به علت ایجاد مشکلات فرهنگی در مهدهای موجود کشور، مهدهای امین از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه تأسیس شد و هم‌اکنون 110 مهد امین در سراسر کشور فعالیت دارند.

نبوی با بیان اینکه این مهدها در سال جاری توسعه و گسترش خواهند یافت، اظهار کرد: تفاوت مهدهای تحت نظارت معاونت تبلیغ با سایر مهدها در این است که به همت مبلغان و مبلغات حوزه اداره می‌شوند و محتوای آموزشی هم تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

استفاده از مساجد برای مهد

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه ادامه داد: استفاده از فضای مساجد به عنوان مهد از دیگر وجوه تمایز مهدهای امین در مقایسه با سایر مهدهاست که سبب می‌شود تا مساجد رونق بیشتری بگیرند و بچه‌ها نیز از کودکی در فضای معنوی مسجد بزرگ شوند.

نبوی اضافه کرد: در مهدهای موجود، عمده درآمد، نصیب دارنده مجوز مهد می‌شود، ولی در مهدهای امین، نصف مهدهای دیگر از والدین بچه‌ها پول می‌گیرند و دو برابر هم حقوق به مربیان و معلمان می‌دهند؛ یعنی معاونت برنامه‌ای برای درآمدزایی ندارد و عمده درآمد نصیب مربیان و معلمان می‌شود.

معاون تبلیغی فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور همچنین با اشاره به فعالیت بیش از دوهزار و صد مدرسه امین، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما کمبود بودجه است؛ زیرا هیچ بودجه برنامه‌ای نداریم و بودجه‌ای هم که وجود دارد فقط جاری است، ولی با این وجود کارها را ادامه می‌دهیم که یکی از آن‌ها تولید محتوا برای مدارس امین است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم نبوی معاون تبلیغ حوزه هجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا