Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی سفر پیشکسوتان کشتی به گرجستان تمامی ندارد.

طرفداری- درگیری شدید میان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی و یکی دیگر از مسئولان این کمیته، پرده جدیدی در ادامه اتفاقات ناخوشایند سفر تیم پیشکسوتان کشتی به گرجستان است.

به گزارش ایسنا، حضور تیم پیشکسوتان کشتی ایران که با کاروان ۷۰ نفره عازم تفلیس پایتخت گرجستان شده‌اند، تمامی ندارد تا جایی‌که این روزها شدیدا کشتی و ورزش ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور یکی از کشتی‌گیران ایران بر روی سکوی دریافت مدال کنار یکی از ورزشکاران صهیونیست و پس از آن تصویر حاشیه‌ساز بر روی پیراهن یکی دیگر از کشتی‌گیران که سر و صدای زیادی را به پا کرد، درگیری شدید میان مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی و یکی دیگر از مسوولان کمیته پیشکسوتان در گرجستان یکی دیگر از اتفاقات ناخوشایند در این سفر بوده است.

علی اکبر جیر سرایی، رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی که هم اینک در گرجستان به سر می‌برد، دراین‌باره اظهار کرد:

متاسفانه فردی که در کشتی ایران جایگاهی ندارد باعث حواشی زیاد برای تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها شد.

وی در شرح ماجرای درگیری مدعی شد:

در حالی که ما هزینه ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی بلیت هواپیما و ۱۱۰ دلاری خرید لایسنس برای این فرد را از جیب اعضای تیم پرداخت کرده بودیم، او یک روز زودتر از سایر اعضای تیم و از کشور آذربایجان وارد گرجستان شد و پرداخت هزینه هتل یک روز اضافی را خواستار شد. بنده هم به او اعلام کردم این پول برای اعضای تیم است و من نمی‌توانم بیشتر از مقدار تعیین شده برای شما هزینه کنم.

پیشکسوت کشتی ایران افزود:

ما در هتلی که اتحادیه جهانی برای تیم‌ها در نظر گرفته، اسکان داشتیم و برای هر نفر بابت هر شب ۱۴۱ دلار پرداخت کردیم که همگی این مبالغ از جیب خود کشتی گیران و اعضای تیم پرداخت شد اما این فرد انتظار داشت هزینه‌های اضافی او را نیز پرداخت کنیم. هر چند قبلا به او گفته بودیم فقط هزینه بلیت هواپیما و لایسنس او را پرداخت می‌کنیم و قرار نبود پول هتل او را ما پرداخت کنیم اما او توقع داشت هم هزینه ۴ شب هتل و هم یک شب اضافه را که زودتر از بقیه تیم به گرجستان رسیده بود را نیز ما پرداخت کنیم.

جیرسرایی ادامه داد:

وقتی این موضوع با مخالفت من روبرو شد، او با من درگیر شد و یقه‌ام را گرفت اما من مراعات سن او را کردم و چیزی نگفتم.

وی در پایان گفت:

گزارش تمامی این اتفاقات را به رییس فدراسیون و دیگر مسئولان داده‌ام و هر زمان که به تهران برسم از طریق حراست این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

اختلاف‌های منچستریونایتد و نیوکاسل باعث شده است مدیر انگلیسی تا سال 2025 قادر به فعالیت نباشد. 

طرفداری | منچستریونایتد که پاسخ مثبت دن اشورث را دریافت کرده، عجله‌ای برای ورود او به اولدترافورد ندارد. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل برای صدور مجوز جدایی مدیر ورزشی خود به مقصد منچستریونایتد، 5+15 میلیون پوند درخواست کرده است. آن‌ها دن اشورث را از باشگاه کنار گذاشته‌اند و تا زمانی که شیاطین سرخ مبلغ لازم را پرداخت نکنند، به او اجازه فعالیت در باشگاه دیگری را نخواهند داد. رویکرد نیوکاسل از نگاه سر جیم رتکلیف «احمقانه» بوده و به همین خاطر، منچستریونایتد نیز قصد عقب‌نشینی از سیاست خود را ندارد. آن‌ها تمایل دارند 2 میلیون پوند برای اشورث هزینه کنند، همان مبلغی که دو سال پیش نیوکاسل به برایتون پرداخت کرده بود. رتکلیف شخصا برای مذاکره با آماندا استاولی وارد عمل شد اما همچنان اختلاف 13 میلیون پوندی بین دو باشگاه وجود دارد.

منچستریونایتد به شدت برای انتقال دن اشورث علاقه‌مند است اما قصد ندارد 10 میلیون پوند برای او هزینه کند. آن‌ها حاضر هستند تا پاییز و حتی پایان سال 2024 منتظر بمانند. از نگاه مدیران باشگاه، با توجه به بودجه محدود، مبلغ آزادسازی مدر انگلیسی بهتر است برای جذب بازیکن سرمایه‌گذاری شود. شیاطین سرخ از جیسون ویلکاکس و دن اشورث خواسته‌اند یک مدل دقیق و مشخص برای سبک بازی و نقل و انتقالات باشگاه طراحی کنند تا باشگاه از آشفتگی‌های یک دهه اخیر نجات یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث