Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:34:13 GMT

‌کشف بیش از ۷۰۰ ثوب البسه خارجی قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۹۲۷

‌کشف بیش از ۷۰۰ ثوب البسه خارجی قاچاق

سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی بوکان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از کشف بیش از ۷۰۰ ثوب البسه خارجی قاچاق در بوکان خبر داد و افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و در کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان از دو دستگاه خود روی سواری ۷۹۳ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش ۱۸۰میلیون ریال را کشف نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حیدری در ادامه گفت در این خصوص ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شده که جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.   انتهای پیام/م   کشف البسه قاچاق در بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی، اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن چهار تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسداللهی، عنوان کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث واردشدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6094396

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند