Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@16:37:50 GMT

تشریح ماجرای کشف حجاب یک زن در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۴۲۳

تشریح ماجرای کشف حجاب یک زن در مشهد

دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ، ماجرای کشف حجاب در یکی از بزرگراه های مشهد را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، قاضی فرهمندنیا دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت:  زنی که متهم به کشف حجاب در یکی از بزرگراه های مشهد است  هم اکنون در بیمارستان  بستری است و در عین حال نیز دستور داده شده تا از سوی پزشکان قانونی مورد معاینات دقیق پزشکی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعد از اظهارنظر پزشکان درباره مصرف احتمالی مواد مخدر توهم زا یا مشروبات الکلی، قانون درباره جرائم این زن حکم خواهد کرد.
دادیار شعبه ۲۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخی رفتارها و هنجارشکنی‌ها در ایام سوگواری سالار شهیدان، قابل اغماض نیست و دستگاه قضایی با هنجارشکنانی که با هر بهانه‌ای قصد بازی با اعتقادات مردم را داشته باشند قاطعانه برخورد می‌کند.
قاضی فرهمندنیا ادامه داد: همان گونه که دستگاه قضایی به بررسی ابعاد مختلف یک ماجرا می‌پردازد و بدون تحقیق دقیق درباره علت و انگیزه یک هنجارشکنی عمومی تصمیم نمی‌گیرد به همان اندازه نیز درباره سوءاستفاده‌های احتمالی از این گونه حوادث حساس است و با عاملان جوسازی و تشویش اذهان عمومی به شدت برخورد می‌کند.   ساعت ۲۳ دو شب پیش زن جوانی با با وضعیت بسیار زننده و بدون حجاب وارد بزرگراه شهید کلانتری مشهد شده و با رقص و پایکوبی راه بندان ترافیک بسیار زیادی را به راه انداخته بود. منبع : باشگاه خبرنگاران 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه مشهد کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران