Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:45:24 GMT

طرح بصیرت عاشورایی در ۴۸ بقعه متبرکه کاشان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۸۵۸

طرح بصیرت عاشورایی در ۴۸ بقعه متبرکه کاشان اجرا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در ۴۸ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: کاروان «جاماندگان اربعین» در بقاع متبرکه راه‌اندازی می‌شود. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح بصیرتی عاشورایی در 48 بقعه متبرکه کاشان خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح کاروان‌های پیاده به سمت بقاع متبرکه راه‌اندازی می‌شود و در قالب طرح بصیرت عاشورایی مراسم عزاداری اربعین نیز در این اماکن مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجمع هیئات مذهبی، اطعام، راه‌اندازی کاروان‌های نمادین اسرا و قرائت زیارت اربعین را از دیگر برنامه‌های درنظرگرفته شده عنوان کرد و افزود: آستان علی بن امام محمد باقر (ع) نیز در روز اربعین حسینی میزبان کاروان‌های پیاده‌روی از روستاهای منطقه اردهال و شهرهای اطراف آن همچون نیاسر، آران و بیدگل، جوشقان و استرک هستند.

پیاده‌روی بزرگ‌ "بازماندگان‌ کربلا" در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودسوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شودویژه‌برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه در دیگر بقاع متبرکه همچون امامزاده احمد بن عباس (ع) روستای آرنجن نیز شاهد تجمع کاروان‌های مذهبی در قالب کاروان‌های پیاده‌روی هستیم، ابراز داشت: این کاروان‌ها با عنوان «جاماندگان اربعین» به سمت حرم‌های مطهر بقاع متبرکه حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خاتمه مراسم روز اربعین نماز ظهر و عصر در این اماکن است، گفت: حرکت نمادین کاروان اسرا که یادآور کاروان اسرا از کربلا تا شام همراه با مرثیه‌سرایی و عزاداری بوده، در روز اربعین در بقاع متبرکه امامزاده هادی (ع) و قاسم (ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس نیازمند بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون زنان و خانواده در اردیبهشت ماه سال گذشته و به دنبال مطالبات بانوان قمی در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: در ابتدای دوره فعالیت شورای شهر قم در دوره ششم کارگروهی مباحث مربوط به زنان و بانوان را دنبال می کرد و موضوعات متناسب با این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت، حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اقتصاد خانوارها و همچنین حمایت از محافل قرآنی بانوان در راستای تقویت تربیت دینی از اولویت های کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم بوده است.

نیازمند ادامه داد: ۱۳ بوستان در سطح شهر قم به منظور برپایی بازارچه هایی برای حمایت از تولیدات خانگی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تقویت امر ورزش بانوان از مطالبات خانم ها بوده که در این راستا در برخی از بوستان ها ورزش صبحگاهی راه اندازی شد و به دنبال گسترش ورزش همگانی در سطح شهر قم هستیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088185

دیگر خبرها

  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان