Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:10:47 GMT

دی لیخت: در یوونتوس اعتماد به نفسم کم شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۷۳۵

دی لیخت: در یوونتوس اعتماد به نفسم کم شده است

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس مدعی شد روز به روز شرایط برای وی بهتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت در تابستان و در حالیکه مشتریان پر و پا قرضی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز داشت، در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت دهد. در ابتدای فصل ماتیس دی لیخت شروع چندان خوبی نداشت و انتقادات از وی شدت گرفت، اما خود این مدافع جوان نیز اعتراف می کند که هنوز به بهترین شرایط خود نرسیده و این هدف مستلزم بیشتر بازی کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ماتیس دی لیخت گفت: "من هنوز در بهترین شرایط خود قرار ندارم و خودم به این موضوع واقف هستم. هرچه بیشتر بازی کنم، بیشتر به نقطه اوج خواهم رسید. در حال حاضر تنها کاری که من می توانم انجام دهم این است که سخت تلاش کنم، تمام توان خود را استفاده کنم و از هم تیمی هایم یاد بگیرم.

 

در آژاکس احساس شکست ناپذیری داشتم اما اکنون این احساس در من کمتر شده که این موضوع اما طبیعی است، زیرا من نسبت به فصل گذشته اعتماد به نفس کمتری دارم.

 

من در یک باشگاه جدید بازی می کنم و با سبک جدید و هم تیمی های تازه آشنا شده ام، پس حالا برای من همه چیز جدید است. شاید در یوونتوس کمتر از آژاکس احساس آشنایی و صمیمیت داشته باشم، اما من بهتر و بهتر می شوم. من هنوز با یوونتوس و تیم ملی هلند این فصل شکست نخورده ام و از این روند بسیار خوشحالم."

 

یوونتوس ماتیاس دی لیخت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماتیاس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است