Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه برنامه‌ریزی برپایی موکب امام رضا(ع) جهت خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام مهربانی‌ها همزمان با دهه پایانی ماه صفر به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیر و با همکاری آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و مدیریت شرکت گروه صنعتی مشهد دوام، روز گذشته، 22 مهرماه در دفتر این شرکت گروه صنعتی، با حضور مسئولان فرهنگی ــ اجتماعی و مدیران اجرایی، فرهنگی و قرآنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایکنا، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز همزمان با ایام پایانی ماه صفر، در قالب «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی‌ها» در مسیر عبور زائران پیاده امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقدام به برپایی دو موکب خدمات‌رسانی در راستای پذیرایی از زائران امام رضا(ع) دارد. 
وی تصریح کرد: این دو موکب از سوم تا هفتم آبان‌ماه سال جاری، در مسیر جاده چناران به سمت مشهد مقدس، در محل گروه کارخانه‌جات مشهد دوام و در شهر طرقبه در مسیر ورودی خیابان منتهی به سمت بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برپا می شود که پذیرایی، اطعام، توزیع نان تازه و چای همراه با اسکان از جمله خدمات ارائه شده به زائران پیاده حرم مطهر امام مهربانی‌ها در این موکب‌ها خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز با اشاره به همزمانی ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) با دهه وقف، اظهار کرد: خیمه معرفت با غرفه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی ویژه این ایام، با حضور سه مبلغ روحانی اعزامی در این موکب‌ها نیز برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام صادقی گفت: 40 نفر از خادمان افتخاری بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به طور روزانه وظیفه خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) را در هر موکب به عهده دارند.
اعظم دوست‌حصار انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: موکب های امام رضا طرقبه زائران پیاده امام مهربانی ها اوقاف ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نخستین نشست اعضای ستاد اربعین حسینی استان گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی استان معین ایلام است و جمعی از زائران از استان مرکزی به مقصد کربلا عبور می کنند، باید تمهیدات لازم برای اعزام و میزبانی از زائران را در مسیر رفت و برگشت داشته باشیم.

نظری افزود: دستگاه‌ها در این نشست نسبت به وظایف خود آگاهی بهتری پیدا کردند و مکلف شدند موکب‌ها را در مسیر تردد زائران در استان و نیز در مرز مهران براساس نیازسنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات استان سامان دهند. همچنین محلی برای رعایت ملاحظات امنیتی و ترافیکی در یک ساختار برنامه ریزی شده انجام شود تا زائران بتوانند از ظرفیت موکب‌ها بهتر استفاده کنند.

غلامی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم گفت: این ستاد با سازماندهی موکب‌ها خدمات دهی به زائران در استان از شهرستان زرندیه تا شهر توره را بر عهده دارد و در شهرستان‌های مختلف در این مسیر حدود ۳۰ موکب و از مرز مهران تا مسیر سامرا، کاظمین، نجف تا کربلای معلی ۵۲ موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

پارسال بیش از ۶۳ هزار زائر از استان مرکزی به سفر معنوی اربعین اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم