Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به برتری رسید. تاریخ انتشار: 13:31 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۰۴۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون امروز سه‌شنبه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته دوم شهدای رزکان نو فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۱:۵ دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از امیر حسین بیات، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، مهدی عبدی، مهدی ترابی، خوزه جونیور براندائو و علی علیپور.

گل‌های این نیمه در دقایق ۲۵ و ۳۲ توسط علی علیپور به ثمر رسید. گل دوم سرخپوشان از روی نقطه پنالتی درون دروازه حریف قرار گرفت و این ضربه از خطای بازیکن حریف روی حرکت مهدی عبدی به دست آمد.

کالدرون در نیمه دوم این دیدار، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی را به بازی فرستاد.

در این نیمه، ابتدا تیم حریف بود که روی یک ضد حمله و در دقیقه ۶۵ به گل رسید و در ادامه مهدی عبدی که یک پنالتی گرفته بود، در دقیقه ۸۰ پس از یک دریبل زیبا، با یک شوت پای چپ، گلزنی کرد و این بازی با نتیجه سه بر یک تمام شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس میزان لیگ برتر علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد