Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:55:58 GMT

عملیات اجرایی ایستگاه هواشناسی در دشتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۹۶۸

عملیات اجرایی ایستگاه هواشناسی در دشتی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی ظهر سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار احداث می شود.

وی افزود: برای احداث ایستگاه هواشناسی در سطح شهرستان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

نادری به اهمیت و ضرورت راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان دومین قطب کشاورزی استان است راه اندازی ایستگاه هواشناسی نقش بسزایی در کاهش خسارت‌های احتمالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4747564

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار دشتی دشتی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین خطبه های نماز جمعه شهرکرد نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر