Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   سیدمصطفی آذر کیش مدیرکل کار و دانش وزارت آموزش و پرورش در گرگان گفت: این اعتبار در بودجه پیش بینی شده و امیدوارم به زودی در اختیار هنرستان‌ها قرار بگیرد.


سیدمصطفی آذر کیش به ضرورت مشارکت بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی در فرآیند آموزش هنرجویان هم اشاره کرد و گفت: برای داشتن نیروی خلاق و ماهر در هنرستان‌ها ضرورت دارد آموزش‌های ما با مشارکت متقاضیان بخش خصوصی انجام شود، زیرا این بنگاه‌های اقتصادی، تجهیزات به روز تری دارند و می‌توانند در اشتغال هنرجویان نیز موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آذر کیش افزود: همچنین بیشتر آموزش‌ها نیز می‌تواند در راستای نیاز متقاضیان بخش خصوصی باشد.


او گفت: هم اکنون ۹۴۵ هزار دانش آموز در ۷ هزار و ۱۰۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در کشور در رشته‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر مشغول تحصیل هستند.


آذرکیش برای شرکت در گردهمایی مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان به گرگان سفر کرده است.


انتهای پیام / فا


به روزرسانی تجهیزات هنرستان‌های کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود