Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیش‌بینی‌شده امسال حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی و خدماتی داده شود، گفت: از بانک مرکزی خواستم ۱۰۰ هزار میلیارد آن را با نظر وزیران صنعت، جهاد یا دیگر وزیران برای واحد‌هایی که نقش پیش‌رونده دارند، اختصاص دهند که این امر موردقبول رئیس‌کل بانک مرکزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعدازظهر سه‌شنبه آیین بهره‌برداری از مرکز اصلاح نژاد دام سبک و چند طرح اشتغال‌زایی در فیروزکوه که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، رضا رحمانی وزیر صمت و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و سایر مدیران و همه قوا و دستگاه‌ها می‌خواهند که مدیران باروحیه در برای سازندگی کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌شده امسال حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی و خدماتی داده شود، بیان کرد: از بانک مرکزی خواستم ۱۰۰ هزار میلیارد آن را با نظر وزیران صنعت، جهاد یا دیگر وزیران برای واحد‌هایی که نقش پیش‌رونده دارند، اختصاص دهند که این امر در جلسه هفته گذشته بنده با مدیران بانک مرکزی و سایر بانک‌ها موردبررسی و موردقبول رئیس‌کل بانک مرکزی قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور بیان کرد: مدیرانی که تجربه دفاع مقدس داشته‌اند، را نباید بگوییم خاصیتی ندارند، مدیرانی هم که در جنگ اقتصادی کنونی آمریکا کشور را اداره کرده‌اند و در کمتر از ۲ سال شرایط را به‌جایی رسانده‌اند که بانک جهانی و صندوق جهانی پول با قاطعیت می‌گویند صنعت ما راه افتاده را نباید کم اثر جلو دهیم، امروز در همه رشته‌های صنعتی رشد تولید داریم، در خودرو هم اگر نداریم تلاش می‌کنیم که مشکلات حل شود.

وی افزود: مدیران سالم که در بخش‌های مختلف کار می‌کنند نباید دغدغه‌ای داشته باشند، می‌بایست، قدر مدیران کشور را باید بدانیم، البته هر مدیری که تخلفی کرده باشد باید با او برخورد شود، هیچ‌کس طرفدار متخلف، رانت‌خوار و آدم فاسد نیست، اما نباید بگذاریم اسامی خوب و مدیران سالم متزلزل شوند.

جهانگیری در پایان بابیان این‌که گاهی فضاسازی‌هایی در کشور می‌شود تا مدیران سالم را هم متزلزل کنند، خاطرنشان کرد: نباید بخش خصوصی کشور متزلزل شود، البته من خودم هیچ کار خصوصی ندارم و با هیچ بخش خصوصی هم سَر و سِر ندارم، اما به‌طور مبنایی به این نتیجه رسیده‌ام که کشور برای احیا و توسعه اقتصادی هیچ راهی جز ارتقای بخش خصوصی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری تولید ملی تولید داخلی حمایت از تولید بانک مرکزی بیکاری اشتغال واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد