Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز جمعه ۲۶ مهرماه مصادف با شب اربعین حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اکبری به سخنرانی و حمیدرضا خادم به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

ویژه برنامه روز اربعین شنبه ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۱ صبح در مصلای بزرگ ری با قرائت زیارت اربعین توسط احمد زین‌العابدین‌فرد و مرثیه‌سرایی کاظم غفارنژاد تا اذان ظهر ادامه می‌یابد و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در شام اربعین حسینی، مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اکبری و مرثیه سرایی اکبر رضـوی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، زائرینی که از زیارت کربلای معلی در این ایام جا مانده‌اند، می توانند صبح روز شنبه ۲۷ مهر ماه در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرکت کنند و در مراسم اربعین حسینی حضور بهم رسانده و نماز جماعت ظهر اربعین را در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اقامه کنند.

مسیرهای سه‌گانه دسترسی به حرم برای مراسم پیاده‌روی در تهران نیز به شرح زیر است:

مسیر شماره یک: میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

مسیر شماره دو: حرم مطهر امامزاده حسن (ع) ، خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

مسیر شماره سه: مسجد جامع جمهوری، بزرگراه نواب، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

انتهای پیام/

20 / 20 ویژه برنامه‌های ایام اربعین حسینی حرم سیدالکریم مصلای بزرگ ری حجت‌الاسلام حسین اکبری مسیرهای سه‌گانه دسترسی به حرم سید الکریم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حرم سیدالکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند