Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:04:08 GMT

ترکیه می‌تواند از ناتو اخراج شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۸۷۶

ترکیه می‌تواند از ناتو اخراج شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک، «اریک سوالول»، نماینده کنگره آمریکا پیشنهاد اخراج ترکیه از سازمان ناتو را مطرح کرده است.

سوالول پیشنهاد اخراج ترکیه از ناتو را به دلیل حمله به شمال روسیه عنوان کرده است.

نماینده کنگره آمریکا در این ارتباط گفت: ترکیه یکی از متحدان ناتو است و من فکر نمی‌کنم که ناتو بخواهد ترکیه را اخراج کند، اما این گزینه می‌تواند روی میز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک سوالول که نماینده دموکرات کنگره آمریکا از منطقه پانزدهم کالیفرنیاست، این پیشنهاد را در گفتگو با سی.ان.ان مطرح کرده و همزمان از سیاست‌های دونالد ترامپ در ارتباط با ترکیه و سوریه به شدت انتقاد کرده است.

لازم به ذکر است ترکیه از چهارشنبه گذشته حملاتی را علیه شمال سوریه آغاز کرده که با واکنش و محکومیت‌های جهانی روبرو شده است.

در واکنش به حملات ترکیه علیه شمال سوریه، «محمدجواد ظریف»، وزیر امورخارجه ایران در گفتگو با شبکه تلویزیونی تی آر تی ترکیه، گفته است: امنیت از طریق «تجاوز» به سوریه به دست نمی‌آید.

کد خبر 4748069

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا کنگره آمریکا ناتو سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه رجب طیب اردوغان ایران فرانسه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی

حجم ویدیو: 4.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند