Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون سراسری انبوه‌سازان در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار تسریع در تصویب طرح اصلاح قانون پیش فروش در جلسه سران سه قوه با هدف رونق بخش تولید شدند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در نامه انبوه سازان به رئیس قوه قضاییه آمده است؛

«.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دلیل چند فقره سوء استفاده و کلاهبرداری توسط چند سازنده که فاقد صلاحیت بوده و بدون مجوز احراز صلاحیت اقدام به این امر نموده بودند، قوه قضاییه به منظور پیشگیری از جرم پیش نویس قانون پیش فروش ساختمان را ارائه می‌نماید که در سال 1389 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

 از آنجاکه این قانون به لحاظ حقوقی و فنی دارای ایرادات شکلی و ماهوی بوده و هیچ یک از مواد منافع مشروع و به حق تولیدکننده رعایت نشده است سال‌ها بلااقدام می‌ماند.

در شرایط کنونی یکی از عوامل تشدید رکود در صنعت تولید مسکن و ساختمان که از عوامل اصلی بسیار مهم محرکه اقتصاد کشور می باشد به شمار می‌رود و همچنین موجب بن بست معاملات پیش فروش مسکن شده است.

... با توجه به اهمیت تسریع در طرح مذبور که قطعا منجر به رونق تولید در بخش مسکن و ساختمان و در نهایت کمک به اشتغالزایی و رونق اقتصادی خواهد شد، تقاضا دارد در اولین جلسه سران سه قوه  اهمیت تسریع در تصویب این طرح مطرح و ترتیبی اتخاذ فرمایید که هر چه سریع‌تر طرح مذکور مراحل تصویب را طی نماید.»

محکوم به ساخت مسکن ملی برای نجات از رکود هستیمطرح رئیس‌جمهور برای تامین مسکن، سرکار گذاشتن مردم است

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت مسکن بازار مسکن قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن قوه قضائیه قیمت مسکن بازار مسکن قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند