Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دور مناظره درون‌حزبی نمایندگان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد.

به گزارش شریان نیوز،  به نقل از سی ان ان، چهارمین دور مناظره درون حزبی نمایندگان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت اوهایو و به میزبانی روزنامه نیویورک تایمز برگزار شد.

الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست که در جدیدترین نظرسنجی‌ها با اقبال خوبی از سوی رای دهندگان آمریکایی مواجه شده است گفت: به دلیل کارشکنی ترامپ در روند اجرای عدالت در تحقیقات رابرت مولر، خواستار استیضاح او هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیضاح به این معناست که ما نباید به این مرد اجازه دهیم بار‌ها و بار‌ها بدون تبعات قانون شکنی کند.

برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت که پیشتر به دلیل حمله قلبی مجبور به تعلیق موقت کارزار انتخاباتی خود شده بود، گفت: ترامپ فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکاست. او در مسئله تحقیقات رابرت مولر کارشکنی کرده است. همچنین ترامپ در مسئله رسوایی اوکراین تلاش کرده بود حیثیت یک نامزد دموکرات (جو بایدن) را لکه دار کند.

وی درباره حمله ترکیه به شمال سوریه نیز گفت: ترکیه زمانی که به کشور دیگری حمله و اقدام به قتل عام می‌کند، دیگر متحد ما محسوب نمی‌شود.

جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما که به دلیل اقدام ترامپ در رسوایی اوکراین (اوکراین گیت) در هفته‌های گذشته در کانون توجهات قرار داشت، گفت: من از ابتدا بر این باور بودم که اگر ترامپ در روند تحقیقات کنگره کارشکنی کند باید روند استیضاح او کلید بخورد. با سندرز موافقم، ترامپ فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ کشور ماست. در روند تحقیقات درباره استیضاح او، ترامپ اعلام کرده است به هیچ وجه با کنگره همکاری نخواهد کرد و از ارائه اطلاعات خودداری می‌کند، دموکرات‌ها چاره‌ای جز عزل ترامپ ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: هانتر بایدن، پسر من خطایی مرتکب نشده است. تصمیم خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه و خالی کردن پشت متحدان کُرد ما، شرم آورترین تصمیمی بود که یک رئیس جمهور آمریکایی در تاریخ مدرن گرفته است.

بیشتر بخوانید: سناتور مورفی خواستار رای مردم آمریکا علیه ترامپ شد

تولسی گابارد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا به عنوان نامزد بعدی به ارائه نظرات خود پرداخت. وی با حمله به سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا در خاورمیانه گفت: با خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه موافقم، اما اقدام ترامپ در خروج این چنینی از سوریه را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم. دست ترامپ به خون کُرد‌های سوریه آلوده است. دست بسیاری از سیاستمداران ما از هر دو حزب که از این جنگ حمایت کردند به خون بی گناهان آلوده است. پیروز تصمیم ترامپ درباره سوریه، بشار اسد، ایران، روسیه و داعش هستند.

جولیان کاسترو، وزیر پیشین مسکن و امور شهرسازی با انتقاد شدید از سیاست رئیس جمهور جمهوریخواه آمریکا در سوریه گفت: ترامپ همینک کودکان مهاجران را در داخل قفس نگهداری می کند و در عین حال تروریست های داعشی را از زندان ها فراری می دهد. اقدام او در سوریه اشتباه بزرگی بود که به فاجعه ختم شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است

روزنامه حریت اعلام کرده که اسرائیل در تلاش است تا مانع دیدار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای او شود.

سفر رئیس جمهور ترکیه به آمریکا قرار است نهم ماه مه برگزار شود، رسانه‌های مخالف ترکیه نوشتند که این سفر در آستانه لغو است.

اردوغان بار‌ها به شدت از اسرائیل به خاطر عملیات در غزه انتقاد کرده است. برا‌ی مثال روز سه شنبه نتانیاهو را "هیتلر زمان حال" نامید.

روزنامه حریت به نقل از یک منبع در دولت ترکیه گزارش داد آنکارا هیچ اطلاعاتی در مورد لغو سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به آمریکا برای گفتگو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دریافت نکرده است. 

این نشریه می‌گوید: "هیچ اطلاعاتی از ایالات متحده مبنی بر لغو سفر اردوغان رئیس جمهور به ایالات متحده وجود ندارد. آمریکایی‌ها از قبل خواهان انجام این سفر هستند. "

خاطرنشان می‌شود که مذاکرات اردوغان و بایدن قرار است نهم ماه مه برگزار شود. در حال حاضر وزارت خارجه ترکیه و وزارت روابط خارجی زیر نظر رئیس جمهور هیچ دستورالعملی برای لغو این سفر دریافت نکرده اند.

اردوغان در سفر ماه مه به ایالات متحده، قصد دارد با بایدن در مورد خطرات ناشی از وضعیت فعلی اوکراین گفتگو کند. روسای جمهور همچنین درباره وضعیت غزه و به طور کلی خاورمیانه گفتگو خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است