Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در پیامی سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا،‌ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی  سیاسی در نیروهای مسلح، یکی از الهامات الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما بود. (مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی)

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پشتوانه غنی فکری و معنوی روحانیت معزز توانسته است در عرصه های مختلف از ارزش های انقلاب اسلامی جانانه دفاع کند و در  جهت ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب که با تدبیر نورانی خود  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهاد، 24 مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی  را خدمت روحانیون فرهیخته  و کارکنان ولایی این سازمان مقدس که جهادگران عرصه های  بصیرت و هادیان سیاسی هستند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزونشان را در انجام این رسالت خطیر در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) و پیروی از تدابیر امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي زميني ارتش امیر کیومرث حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت