Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود محمدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصوبه اخیر مجلس که بر حذف تنوع مدارس (از قبیل سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیئت امنایی) تاکید شده است، اظهار کرد: این مصوبه در مرحله تایید یا رد شورای نگهبان است و پس از آن وزارت آموزش و پرورش شکل اجرایی آن را مشخص کند؛ در آنجا باید تعیین شود که چگونه با تمام مدارس دولتی یکسان برخورد شود تا مشکلاتی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت مدارس سمپاد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم اعتقاد دارند باید عدالت را در آموزش و پرورش حاکم کنیم و ایجاد امکانات لازم عادلانه برای همه صورت گیرد؛ بنا به این مسائل حال باید دید نظر شورای نگهبان چیست و در نهایت اگر آنجا هم تایید شود، باید دید آیا به صورت مصوبه نهایی اجرایی می‌شود یا خیر و در آن شرایط می‌توان اظهارنظر دقیق‌تری کرد.

بیشتر بخوانید: کاهش منوی پررنگ و لعاب مدارس/ سمپاد در مسیر تضعیف یا تقویت؟!

محمدی تاکید کرد: اگر این مصوبه قانون شود و دولت شکل اجرای آن را مشخص کند، نباید تاثیری منفی بر عملکرد گذشته و آینده مدارسی مانند سمپاد و نمونه دولتی داشته باشد؛ بنابراین تا هنگامی که در شورای نگهبان تایید نشود و به دولت ابلاغ نگردد، روش گذشته مدارس اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کاهش تنوع مدارس نباید سمپاد را تضعیف کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد