Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت از جمع‌آوری ۲ هزار معتاد متجاهر و بازداشت ۶۲ شرور در شمال غرب پایتخت در نیمه نخست امسال خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد انصارالمهدی (عج) واقع در منطقه جنت‌آباد شمالی (شمال غرب پایتخت) با بیان اینکه برخی از پرونده‌ها نیاز به ارجاع به دادسرا و مراجع قضایی ندارند، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، با فعال کردن واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری‌های این منطقه، از ارجاع 9 هزار و 320 پرونده به دادسرا خودداری کرده و به آنها در دوایر مشاوره رسیدگی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت گفت: از این 9 هزار و 320 پرونده، 7 هزار و 598 پرونده منجر به مصالحه شده و این سازش بین دو طرفین، بسیار ماندگار و پایدار است.

به گفته این مقام انتظامی، در نیمه نخست سال جاری، حدود 640 کیلوگرم موادمخدر در کلانتری‌ها و پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر منطقه شمال غرب پایتخت کشف شده است.

وی متذکر شد: در مجموع در نیمه نخست سال جاری، حدود 2 هزار معتاد متجاهر در منطقه شمال غرب پایتخت مخصوصاً دره فرحزاد جمع‌آوری شده و بنا داریم کار پاکسازی نهایی و ریشه‌کردن پاتوقهای معتادان متجاهر در منطقه فرحزاد را به اجرا درآوریم.

رحیمی از دره فرحزاد به عنوان یکی از نقاطی نام برد که از سالهای گذشته مرکز معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر شده و یادآور شد: متأسفانه بخش اعظمی از سرقتها و زورگیری‌ها توسط این افراد انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به ترتیب در بخش کشف سرقتها و بازداشت سارقان 19 و 27 درصد افزایش داشته‌ایم.

این مقام انتظامی بازداشت 62 نفر از اوباش منطقه شمال غرب پایتخت را در نیمه نخست سال از دیگر دستاوردهای پلیس در این منطقه برشمرد.

وی ادامه داد: در حوزه ساماندهی و انضباط‌بخشی ترافیکی نیز در این منطقه تلاشهای خوبی صورت گرفته و تمام این اقدامات منجر به کاهش 6 و 18 درصدی فوتی‌ها و مجروحان تصادفات و کاهش 14 درصدی تصادفات خسارتی در این منطقه در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رحیمی، مساجد را پناهگاه مردم دانست و تصریح کرد: مساجد بنابر رهنمود نبی مکرم اسلام، مکانی برای انجام امور مسلمین است و تا جایی که بتوانیم برای حل مشکل مردم گام برمی‌داریم.

جمع‌آوری 100 معتاد متجاهر و کارتن‌خواب از اطراف میدان آزادی + تصاویراتریش چقدر معتاد دارد؟

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهرداری منطقه ۱۵ تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع‌آوری آب‌های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام