Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز 24 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: خوابیدن زیر چادر شایسته زائران نیست، تشنگی زائر پذیرفته شده نیست و این مشکلات نباید در سال‌های آینده وجود داشته باشند.
وی با بیان اینکه این مشکلات متوجه زیرساخت‌های عراق است، تصریح کرد: اولین مأموریت سپاه ایجاد امنیت پایدار با استفاده همه‌ ظرفیت‌های در اختیار است و ما در همه صحنه‌ها از مردم کمک می‌گیریم و مردم در قالب بسیج پای‌کار می‌آیند و از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به زوار استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 شاکرمی با اشاره به اینکه سپاه در همه‌ کمیته‌ها نقش دارد اما عضو هیچ کمیته‌ای از ستاد اربعین نیست، تصریح کرد: مصمم هستیم ظرفیت ۵ هزار نفری را در مجتمع قرارگاهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ایجاد کنیم و تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده مجموعه‌ای کامل در مرز مهران با تمام امکانات ایجاد شود.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: قرارگاه اربعین استان ایلام در مرز مهران مستقر شده و همه ظرفیت‌های سپاه با هماهنگی با این قرارگاه در راستای خدمت به زائران حسینی فعالیت می‌کنند.
شاکرمی با بیان اینکه  ۸۰ درصد از ظرفیت موکب‌های داخل شهر مهران و پایانه مرزی مهران نیز به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات سپاه بهره‌مند هستند، عنوان کرد: در حوزه حمل‌ونقل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر در انتقال زائران اربعین مشارکت دارند و همچنین حدود ۳۰۰ دستگاه به ‌عنوان ذخیره برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است.
 وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی هم فعالیت‌های بسیار خوبی انجام ‌شده و همه مجموعه‌ها پای‌کار آمده‌اند، گفت: ظرفیت مجتمع سیدالشهدا (ع) سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در خدمت فعالیت‌های فرهنگی در سال‌های آتی در ایام اربعین حسینی، عاشورای حسینی و ایام حضور کاروان‌های راهیان‌نور در عید نوروز باید توسعه پیدا کند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: ظرفیت‌های مختلف سپاه در خدمت اصحاب رسانه است و امسال ظرفیت‌هایی جدیدی در مجتمع سیدالشهدا(ع) ایجاد شده که در سال‌های آینده تکمیل خواهند شد.
وی از دفاع مقدس و اربعین به عنوان دو نعمت برای مردم استان ایلام و مخصوصا شهرستان مهران یاد کرد و گفت: امیدواریم به برکت اربعین و زوار حسنی تکمیل زیرساخت‌های استان ایلام سرعت بیشتری گیرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اربعین 98 مرز مهران موکب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران