Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات فوریت های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بهره مند می شوند.

«عبدالرحمن روحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: فوریت های پزشکی مستقر در یادمان شهدای گمنام شهرستان اندیمشک روزانه به بیش از ۵۰۰ زائر حسینی، خدمات درمانی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: فوریت های پزشکی از ۱۵ مهرماه در یادمان شهدای گمنام و سطح شهرستان مستقر شده و به طور متوسط روزانه به ۴۰۰ تا ۵۰۰ زائر حسینی، خدمات درمانی ارائه می شود.

 

وی ابراز کرد: مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی برای خدمت به زائران تا پایان اربعین و بازگشت همه زائران به کشور آماده باش هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی های خوبی بین مجموعه شبکه بهداشت و درمان با سایر مجموعه ها از جمله هلال احمر، اورژانس هوایی و سایر مجموعه های درمانی صورت گرفته است.

 

روحانی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به صورت شبانه روزی و رایگان به زوار اربعین حسینی ارائه می شود ابراز امیدواری کرد: تا چند روز بعد از اربعین در شهدای گمنام و سطح شهرستان و مسیرهای منتهی به مرزها مستقر خواهیم بود و کار خدمات رسانی به زوار را انجام می دهیم.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا موکب اربعین مرز مهران اندیمشک اربعین اورژانس خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا