Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه بروجنی روز چهارشنبه در همایش استانی مددکاران اجتماعی زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: امسال شاهد موفقیت بیشتری در این خصوص بوده‌ایم به طوری‌که در کل سال گذشته تنها از ۱۷ شاکی برای زندانیان محکوم به قصاص در استان کسب رضایت شده بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم موفقیت نیمه نخست سال در نیمه دوم نیز تکرار شود و شاهد رشد قابل توجه در کسب رضایت از شاکیان زندانیان محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که فعالیت اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی در حوزه مددکاری طی سال جاری بسیار  مطلوب‌تر از سال گذشته بوده و قابل قدردانی است.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت خطیر  مددکاران اجتماعی در زندان‌ها اظهار کرد: مددکاری در زندان از جمله شغل‌های پر استرس، سخت و پر مشغله بوده و پس از  شغل مراقبی، دومین شغل طاقت‌فرسای جامعه زندان‌بانی به شمار می‌رود.

در این همایش از مددکاران موفق زندان‌های آذربایجان‌غربی با اهدای هدایایی قدردانی شد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان