Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@21:20:09 GMT

دیدارهای روز چهارشنبه ظریف

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۹۴۴

دیدارهای روز چهارشنبه ظریف

وزیر خارجه آفریقای جنوبی، معاون سیاسی وزیر خارجه ژاپن، قائم مقام وزارت خارجه سوئد و سفیر مکزیک چهارشنبه با وزیر خارجه ایران دیدار کردند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه آفریقای جنوبی، معاون ارشد (سیاسی) وزارت خارجه ژاپن، قائم مقام وزیر خارجه سوئد و سفیر مکزیک روز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، «تاکئو موری» معاون ارشد (سیاسی) وزارت خارجه ژاپن که برای رایزنی با مقامات وزارت امور خارجه کشورمان به تهران سفر کرده، عصر چهارشنبه با محمدجوا‌د ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این دیدار وقوع طوفان و سیل اخیر در ژاپن را به ملت و دولت ژاپن تسلیت گفت.

خانم «آنیکا سودر» قائم مقام وزارت خارجه سوئد که به منظور شرکت در پنجمین دور رایزنی‌های سیاسی ایران و سوئد به تهران سفر کرده بعد از ظهر روز چهارشنبه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تحولات مهم منطقه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

علاوه بر این، «آلفونسه زگبه» سفیر مکزیک در ایران در پایان ماموریت خود بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ضمن دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با وی خداحافظی کرد.

وزیر خارجه آفریقای جنوبی نیز از دیگر مقاماتی بود که روز چهارشنبه با ظریف دیدار و چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور با حضور آن‌ها برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیدار ظریف با سفیر مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است