Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:41:05 GMT

بخاری نفتی از ۱۰۷ کلاس درس مراوه‌تپه حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۹۸۵

بخاری نفتی از ۱۰۷ کلاس درس مراوه‌تپه حذف شد

امانگلدی ضمیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم افتتاح سیستم گرمایش این تعداد کلاس درس و همچنین افتتاح یک واحد آموزشی دو کلاسه در روستای "یکه توت بالا" امروز صبح توسط محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و استاندار گلستان در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فرماندار مراوه تپه خاطرنشان کرد: با احداث مدرسه دو کلاسه در روستای یکه توت بالا، پرونده مدارس خشتی گلی در شهرستان مرزی مراوه‌تپه بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: در این مراسم چهار مطالبه مردمی را از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردم که کاهش آمار مدارس مختلط مقطع متوسطه دوره اول این شهرستان که هم اکنون ۱۶ مدرسه مختلط داریم و احداث دو مجتمع شبانه روزی دخترانه در شهر مراوه‌تپه و پسرانه در شهر گلیداغ از جمله این درخواست‌ها بود.

وی گفت: فراهم کردن زمینه جذب ۲۵ نفر از مشمولین طرح تعیین تکلیف و به کارگیری مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و تسریع در احداث مدرسه ۶ کلاسه تخریب شده در جریان سیل روزهای آغازین امسال در روستای شارلاویق مراوه‌تپه از دیگر درخواست‌ها از وزیر آموزش و پرورش بود.

از مجموع ۱۰۹ روستا و نقطه جمعیتی دارای کد شناسایی مراوه تپه، ۸۵ روستای آن واجد شرایط گازرسانی هستند که طبق آخرین آمار، از این تعداد به ۶۸ روستا (معادل ۸۰ درصد) آن گازرسانی شده و بقیه روستاها نیز در حال گازرسانی هستندو تا زمان گازرسانی به روستاهای باقی مانده و روستاهایی که امکان گازرسانی ندارند، در کلاس‌های درس این روستاها از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش که شامگاه دیروز چهارشنبه به گلستان سفر کرده و علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدا گرگان، امروز (پنجشنبه) در برنامه افتتاح چند پروژه آموزشی و تربیتی و درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس و نیز مراسم برچیده شدن مدارس خشتی و گلی و جمع آوری بخاری های نفتی غیراستاندارد در این استان شرکت کرد.
بازدید از چند مدرسه در شهرستان سیل‌زده آق قلا و افتتاح آنها، آغاز عملیات ساخت هنرستان کشاورزی روستای آلوکلاته گرگان و شرکت در جلسه شورای مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه‌های امروز وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان اعلام شده است.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه مراوه تپه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک