Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت حل مشکلات بازار سنتی تبریز گفت: طرح پیاده راه جمهوری را در دوره کنونی شورا اجرایی می‌کنیم. این طرح در چند مرحله اجرا می شود و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شهرداری تبریز، کریم صادق زاده در جلسه هماهنگی اجرای طرح ساماندهی جداره‌های بافت مرکزی شهر تبریز با بیان اینکه اجرای طرح‌های زیباسازی شهری باعث ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود، بیان کرد: بازار تبریز یک ظرفیت بزرگ گردشگری است و در بسیاری از شهرها از چنین ظرفیت‌هایی فرصت های بهتری برای جذب گردشگر استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از اقدام شهرداری تبریز در اجرای کف‌سازی بازار تبریز گفت: اقدام شهرداری در همکاری با اداره کل میراث فرهنگی در کف سازی بازار و ساخت سر درب‌های ورودی بازار باعث شده است تا مهمانان خارجی عظمت و زیبایی این بازار را بیشتر درک کنند.

صادق زاده اجرای این طرح را باعث حل مسئله ترافیک بافت مرکزی شهر دانست و افزود: برخی اقدامات که می تواند به زیباسازی شهر و حل مشکلات منتهی شود باید با سرعت اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد