Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان صبح پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد. در حساس‌ترین بازی‌های هفته تیم دختران کویر مس کرمان و رهیاب گستر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با پیروزی رهیاب به پایان رسید و سایپا در شیراز سه امتیاز بازی با پویندگان را کسب کرد تا همچنان صدرنشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته تیم پالایش نفت آبادان استراحت داشت و بازی بین ۲ تیم ستارگان ورامین و هیئت فوتبال خراسان رضوی به دلیل حاضر نشدن تیم ورامین برگزار نشد.

ملی حفاری ایران ۹ _۳ دریژنو فرخشهر

در پرگل‌ترین دیدار هفته تیم ملی حفاری حریف را با به ثمر رساندن ۹ گل در هم کوبید. گل‌های ملی حفاری را سحر پاپی ۲، الهام عنافچه ۲، سهیلا ملمولی ۳، تارا جانی نژاد و فهیمه زارعی به ثمر رسیده است.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۱_ ۳ سایپا تهران

تیم سایپا همچنان در صدر جدول بدون شکست قرار دارد. این تیم توانست با غلبه بر حریف شیرازی سه امتیاز بازی مقابل صنعت فجر را کسب کند. گل‌های سایپا را مینا بیکی و مارال ترکمان به ثمر رساندند و گل دیگر این تیم را مدافع تیم پویندگان شیراز به ثمر رساند تا سایپا باز هم با برد به خانه بازگردد.

بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند

رهیاب تهران ۲ _ ۰ دختران کویر مس کرمان

رهیاب تهران در خانه حریف کرمانی اش را با ۲ گل شکست داد. گل‌های رهیاب را معصومه محمد گنجی به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

پارس آرا شیراز ۰ _ ۳ نامی نو اصفهان

نامی نو اصفهان این هفته حریف شیرازی اش را شکست داد. گل‌های نامی نو مقابل پارس آرا را الهام عسگری، مهتاب بنایی و فهیمه ارزانی به ثمر رساندند.

شهروند ساری ۱ _ ۲ مس رفسنجان

مس رفسنجان سه امتیاز هفته دهم را در خانه حریف با گل‌های فاطمه اعتدادی و زهرا قلی زاده به دست آورد. تک گل ساری را در این بازی عاطفه عابدی به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال ، چلسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود