Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم پویندگان فجر شیراز روز پنج‌شنبه در سال شهید ابوالفتحی این شهر به مصاف تیم سایپا صدرنشین مسابقات رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم فجر اگرچه مقابل تیم صدرنشین بازی را واگذار کردند اما بازی نسبتا خوبی انجام دادند و در نهایت زورشان به تیم  سایپا نرسید.

همچنین تیم پارس آرا دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته دهم میزبان تیم  نامی نو اصفهان در سالن نصیری شیراز بودکه این دیدار هم با برتری اصفهانی‌ها  پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا در ادامه شکست‌های خود این بازی خانگی را با نتیجه سه بر صفر به نامی نو اصفهان باختندتا شکست‌های این تیم همچنان ادامه یابد.

در پایان هفته دهم تیم سایپا تهران با ۲۵ امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاد، مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز دوم است و تیم ملی حفاری اهواز هم با ۲۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است .

همچنین تیم پویندگان فجر شیراز با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و پارس آرا هم با ۹ امتیاز جایگاه دهم به خود اختصاص داد.

در مسابقات فوتسال برتر بانوان ایران ۱۳ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

شهروند ساری و دریژنو شهرکرد هم به ترتیب دوازدهم و سیزدهم هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم سایپا تهران لیگ برتر فوتسال زنان ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.   برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:   دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:   مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی) ­

دیگر خبرها

  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد