Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره یک نفر در NBA غیرمحافظه‌کارانه‌ درباره توییت جنجالی درل موری نظر داد.

طرفداری - چندی پیش بود که یک توییت ساده همه‌چیز را در NBA به‌هم ریخت. درل موری، مدیرکل هیوستون راکتس، در یک توییت از معترضان هنگ کنگی که خواهان دموکراسی و کاهش کنترل چین بر این منطقه هستند حمایت کرده بود.

این توییت آقای موری نزد چینی‌ها به‌هیچ وجه بازخورد خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی دیگر، لیگ NBA با کشور چین از نظر اقتصادی و بازاریابی رابطه‌ای فوق‌العاده دارد و حتی می‌توان گفت تاحدودی به پول میلیاردرها و شرکت‌های چینی که با NBA دادوستد دارند وابسته است. از آن زمان تا به امروز بسیاری از چهره‌های NBA، از آدام سیلور گرفته تا جیمز هاردن و لبران جیمز در رابطه با توییت موری اظهار نظر کردند که بیشترشان محافظه‌کارانه و در راستای دلجویی از چینی‌ها بودند.

داک ریورز، مربی تیم لس آنجلس کلیپرز که در سال 2008 با بوستون سلتیکس قهرمان NBA شده بود از زاویه جدیدی در این رابطه نظر داده است. یوان بوها از اتلتیک گزارش داده، داک ریورز درباره وضعیت فعلی چین و NBA اینطور گفته است:

من خیلی نمی‌دانم. به‌جز آنچه که درل موری گفته بود، من توجه زیادی به باقی ماجرا نکردم و او حرف درستی زد. اما برای هر عمل، عواقبی وجود دارد. من به این حرف هم اعتقاد دارم. واضح است که مشکل بزرگی وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد