Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@03:25:25 GMT

لحظه زنده زنده سوختن ۳۰ حاجی در مدینه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۸۱۰

رویداد۲۴ اتوبوس حامل حجاج خانه خدا که برای حج عمره به عربستان سعودی رفته‌بودند، در نزدیکی مدینه منوره دچار سانحه شد.
روزنامه «سبق» عربستان سعودی شامگاه چهارشنبه (۲۴ مهر) نوشت که ۳۰ تن از عمره‌گذاران در این حادثه کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.
به نوشته این روزنامه سعودی، اتوبوس حامل این عمره‌گذاران که از اتباع خارجی هستند، در کیلومتر ۱۷۰ جاده «هجرت» با یک خودرو تصادف کرده و بر اثر آن اتوبوس مذکور دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، بیمارستان‌های «الحمنه» و «وادی الفرع» بعد از این حادثه به حالت آماده باش درآمده و خود را برای پذیرش مصدومان این حادثه آماده کرده‌اند. تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه سبق همچنین از اعزام نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داده است. هنوز هویت قربانیان و اینکه اتباع کدام کشور بوده‌اند، مشخص نیست.


هیچ ارگانی مشخص نکرده است کشته شدگان از کدام کشور بوده اند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عربستان سعودی فیلم دیدنی فیلم جالب فیلم روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران