Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی پیامی مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اسلامشهر؛ فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در پیامی مشترک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش شهرستان، قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی و بویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام مشترک مسعود مرسلپور و حجت الاسلام نوروزی به شرح ذیل است:

ورزش، به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامتی تک تک آحاد جامعه بوده و نشاط اجتماعی را در پی داشته باشد لذا توجه به رشد و توسعه ورزش همگانی امری مهم و ارزشمند است.

در حوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی نیز ایران اسلامی بواسطه برخورداری از خیل عظیم جوانان شایسته و برومند ورزشکار در بسیاری از مسابقات بین المللی و جهانی به قله های افتخار دست یافته و پرچم پرافتخار کشورمان بارها در مجامع مختلف به اهتزاز درآمده است. حضور درخشان و افتخارآمیز ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلامشهر نیز در رقابت های مختلف ورزشی باعث شده تا همگان این شهرستان را علاوه بر حافظان قرآن کریم، دیار قهرمانان و پهلوانان ورزشی بنامند.

بدینوسیله فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش شهرستان، قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی و بویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روز افزون ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران شهرستان اسلامشهر را در راه اعتلای ورزش کشور در سطوح بین المللی و جهانی، با اتکال به حضرت سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر امام جمعه ایران اسلامی فرماندار فرماندار شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دوبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت. متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 748333

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»