Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت روان سازی روند ورود و خروج زوار اربعین حسینی از  مرز خسروی اظهار داشت:گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی خسروی تجهیز شده و تعداد آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ های راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها و مسیرهای بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) مستقر شده و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

مطاعی خاطرنشان کرد: اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری استان کرمانشاه، از استان های معین نیز امکانات و نیروهای راهداری با آماده باش کامل برای محورهای مواصلاتی اعزام شده است.

وی گفت: محل های استقرار اکیپ های راهداری و راهدارخانه در طول مسیر برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدیدهای  مستمر سرپرست های تعیین شده برای گشت در هر استان و همچنین سیستم در ستاد مرکزی نظارت به نحوه خدمات رسانی و انجام گشت های ضروری و مستمر راهداری انجام می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح ایمنی مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه نیز اقداماتی انجام شده است که از جمله این اقدامات ۸۰۰ کیلومتر از مسیر خسروی تا کنگاور خط کشی شده است، همچنین  ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت لایه نهایی، ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۲۴ کیلومتر شانه سازی آسفالتی و ۲۷۰۰ عدد مسیرنما کامپوزیت، ۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و 1800 علایم ایمنی در مسیر تردد زوار اربعین نصب شده است.

مطاعی افزود: نصب نیوجرسی مفصلی و لولایی، تعمیر و نوکوبی گاردریل های مسیر پایانه مرزی خسروی تا کرمانشاه و افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری و بررسی کارایی دوربین های موجود جهت نظارت بر ترافیک عبوری جاده های استان، راه اندازی سامانه ثبت تخلف سرعت جهت ارتقای ایمنی زوار اربعین حسینی از دیگر اقداماتی است که در جهت ایمنی زائران انجام شده است.

وی گفت: تامین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه برای تردد در داخل پایانه و مسیر بازگشت از نقطه صفر مرزی تا مرز خسروی بکارگیری می شود و همچنین در صورت نیاز از ظرفیت هوایی، ریلی و جاده ای نظیر مینی بوس و سواری نیز بهره خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز بازگشت خیل عظیم زائران اربعین حسینی از امروز و پیش بینی افزایش بازگشت زائران در روزهای پیش رو و نیازمندی مسافران در پایانه شهید کاویانی در زمینه زیرساخت، مدیریت و نظارت بر عرضه خدمات از نظر کیفیت و سلامت خدمات با هماهنگی های لازم گروهی تامین شده است و برای انتقال و بازگشت زوار آمادگی ۱۰۰ درصد وجود دارد و تیم های خاصی به عنوان ناظر بر نرخ های حمل مسافر نظارت دارند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود