Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی‌ ‌مراسم دسته‌روی، سینه‌زنی و عزاداری در شهرستان های مختلف استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با فرا رسیدن ایام اربعین مسلمانان از اقصی نقاط جهان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا می کنند تا تصویری از وحدت و همدلی خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند و تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو به منظور ایجاد همدلی با رهپویان راه کربلا چندسالی است که افرادی که از این کاروان عظیم  جامانده‌اند نیز در شهرستان‌ها و استان‌های کشور به صورت نمادین پیاده‌روی جاماندگان اربعین را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در روز اربعین راهپیمایی بزرگی با عنوان «جاماندگان اربعین» در زاهدان با حضور مردم شکل خواهد گرفت، بیان داشت: این راهپیمایی روز شنبه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از میدان امام حسین (ع) زاهدان (گلزار شهدا) تا آستان مقدس شهدای گمنام واقع در بلوار «خرمشهر» زاهدان برگزار می شود.

حجت الاسلام بزمانی گفت: همچنین مراسم دسته روی هیئت‌های مذهبی در شهرستان زاهدان نیز روز شنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) به طرف مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت شب اربعین حسینی نیز برنامه های سینه زنی و سخنرانی در مساجد و هیئت‌های مذهبی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4749771

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 98 زاهدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک

 محمد کرمی ، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب استان از سد مخزنی كهير که بر روی رودخانه کهیر احداث شده و بزرگترین سد مخزنی استان است، بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید