Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جابر چگنی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از روز ۱۷ مهرماه موکب ما مستقر شده و به زائرین خدمت رسانی می کنیم.

وی با بیان اینکه امسال یک اتفاق خوب در موکب افتاد که یک موکب از شهرستان تفرش با تمام امکانات خود به موکب ما آمدند و توانستیم کار مشارکتی خوبی با این دوستان تفرشی انجام بدهیم و تمام ظرفیت هایمان دو برابر شد، گفت: ما در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر اسکان شبانه و حدود ۲۰۰۰ پرس غذا در سه وعده پخت می کنیم که این تعداد هم بین زائران مستقر در محل اسکان و هم در بین سایر زائران که در خیابان ها و کوچه های اطراف مستقر هستند توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب طریق الشهدا شهرستان بروجرد مستقر در شهر کربلا، افزود: همچنین برپایی نماز جماعت، برپایی هیئت و مراسم عزاداری و سخنرانی  شبانه و غرفه کوکان از جمله اقدامات فرهنگی ما در این موکب است.

چگنی، تصریح کرد: غرفه های خیاطی، تعمیرات موبایل، امانتداری و ایستگاه صلواتی نیز از بخش های خدماتی موکب طریق الشهدای شهرستان بروجرد است.

کد خبر 4749931

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 موکب اسکان مسافر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه که در اثر بارندگی‌ها از صبح روز گذشته به طور کامل آب‌گیری شده بودT تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بارندگی‌ها در شهرستان زیرکوه از صبح روز گذشته آغاز شد و در ساعات پایانی روز شدت گرفت.

به دنبال بررسی و ارزیابی منطقه، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با ۱۳ نجاتگر به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

همچنین روستای نوده که در پایین‌دست سد ۱۲ امام زیرکوه واقع شده است، به دلیل احتمال تخریب و جاری شدن آب پشت سد در روستا، به دستور فرماندار و با کمک امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه تخلیه شد.

ساعاتی قبل دیواره‌های سد ۱۲ امام شکست و به همین منظور دستور تخلیه فوری اهالی روستای بمرود با ۲۵۰ خانوار صادر شد.

امدادگران هلال‌احمر شهرستان زیرکوه هم‌اکنون در حال انتقال ساکنان روستای بمرود و اسکان اضطراری آنها به مدارس و مساجد سطح شهرستان هستند.

همچنین اقلام گرمایشی و اسکان شامل پتو و چادر از هلال احمر شهرستان قاین جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان به شهرستان زیرکوه ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه ۱۵ کیلومتر با روستای بمرود فاصله دارد.

امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ابتدای درخواست کمک از این جمعیت در مناطق سیل‌زده حاضر و مشخول به امدادرسانی هستند.

کد خبر 747721

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان