Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه دستگیری روح‌الله زم برگ زرینی در پرونده پرافتخار سپاه ایران است، ابراز داشت: امیدواریم سایر همدستان این فرد نیز شناسایی و درنهایت با برهم زنندگان نظام و امنیت عمومی کشور برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه خائنان به کشور باید شناسایی و به سزای عمل خود برسند، افزود: کانال آمد نیوز ازجمله سرویس‌هایی بود که از سوی بیگانگان تغذیه می‌شد لذا با دستگیری روح‌الله زم این شبکه دچار فروپاشی و انحلال شد که این خائنان به کشور باید مجازات شوند.

اربعین دشمن شکن است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در آستانه اربعین حسینی باید بار دیگر دستی دوستی، اتحاد و برادری را به‌سوی کشورهای مسلمان دراز کرد تا دشمنان نتوانند مانع ایجاد شکاف و اختلاف شوند، افزود: مسلماً دشمن در تلاش است تا این حماسه بزرگ را کمرنگ جلوه دهد که با خواست خدا و همراهی مردم و مسئولان موفق به این هدف خود نمی‌شود.

شاهچراغی ضمن بیان اینکه برای افرادی که قادر به حضور در مراسم به میزبانی کشور عراق نبودند همایش جاماندگان اربعین برگزار می‌شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند در این مراسم معنوی حضور یافته و مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خودشان شوند.

وی ضمن بیان اینکه راه نجات کشور در دل بستن به ائمه اطهار و پیروی از دستوران دینی است، افزود: اگر این اصول در جامعه رعایت شود قطعاً نه‌تنها دل‌ها پاک خواهد شد بلکه این مودت و دوستی گره‌گشای بسیاری از مشکلات می‌شود لذا می‌بایست در این ایام دل‌ها را حسینی و در مسیر درست تقوا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، لزوم تقوا، ضرورت بی‌طرفی مسئولان از نامزدهای انتخاباتی و توجه به وحدت جوامع اسلامی ازجمله محوریت سخنان این هفته نماز جمعه سمنان بود.

کد خبر 4750006

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است