Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: تاکنون ۵۰ هزار نقر از زائران پیاده توسط مدیران  کاروان‌ها بیمه شده‌اند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حسین رضائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با پیگیری‌های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت 2 هزار تومان زائران خود را بیمه کند و تاکنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با توجه به ارزان بودن بیمه نامه؛ پیش‌بینی می‌شود کلیه زائران خود را بیمه کنند. 

رضائی هزینه راه‌اندازی این سامانه را با توجه به زیرساخت‌های موجود در جمعیت خدمتگزار 2 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: همین بیمه نامه در سامانه‌های مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده؛ زائران بیمه شده از یک فرآیند تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: این سامانه به آدرس www.bimezaer.com قابل دسترسی است و امکان صدور بیمه نامه آنی را دارد. در این سامانه علاوه بر زائران، مدیران کاروان‌ها، مدیران ایستگاه‌ها، مدیران محل اسکان و کلیه خدمه می‌توانند بیمه شوند. 

روایت تسنیم از حس و حال زائران آمریکایی اربعین‌؛ اینجا احساس امنیت می‌کنیم + فیلماخبار اربعین 98| دبیر شورای عالی امنیت ملی از مرز شلمچه بازدید کردبرپایی آئین سنتی حلیم‌پزان؛ رسم دیرینه مازندرانی‌ها در شب اربعین + تصاویر

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) همچنین گفت: در این سامانه راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه؛  راهنمای بیمه مخصوص اعضا جمعیت خدمتگزار، راهنمای اعزام واحد سیار، فرم اعلام خسارت، قوانین و شرایط بیمه و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده خسارت پیش‌بینی شده است.

وی گفت : زائران به جهت استفاده بهتر از خدمات درمانی رایگان؛ دفترچه خدمات درمانی و اگر داروی خاصی  نیز مصرف می‌کنند نمونه دارو خود را همراه داشته باشند. همچنین با توجه به حذف کارت تردد زائر به لجاظ صرفه جوئی در مصرف کاغذ و حذف هزینه‌های آن و ثبت شناسه زائران در سامانه بر اساس کد ملی توصیه می‌شود همه زائران عزیز کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند

آفتاب‌‌نیوز :

هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟