Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@06:01:40 GMT

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۷۵۲

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود درباره حضور اسماعیل فلاح، خبرنگار صداوسیما در لندن؛ شایعاتی که از مهاجرت این گزارشگر صداوسیما خبر می‌داد. او که چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرآنلاین پاسخی به شایعات نداده و گفته بود دراین‌باره بیانیه می‌دهد، حالا در صفحه شخصی‌اش از این نوشته که از طرف صداوسیما مامور است و زین پس مستند خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که البته پیش از این هم انجام داده بود.

فلاح در پستی اینستاگرامی نوشت: «نخستین گزارش من برای صدا و سیما امروز در جام جم آنلاین پخش شد. نه بازنشسته شده ام؛نه پناهنده شده ام،نه تابعیت دارم؛از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستند سازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود.
شایعه ها را شنیدم و دیدم.یاد این مثل افتادم...
یکی گفت: خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند که در مدینه آنان را گرگ درید. گفتند: خسن و خسین نبود، حسن و حسین بود. هر سه نبود، هر دو بود. دختر نبود، پسر بود. مغاویه نبود معاویه بود. معاویه هم نبود علی(ع) بود. در مدینه گرگ آنها را پاره نکرد بلکه امام حسن را همسرش زهر داد، امام حسین را هم شمر ملعون تو صحرای کربلا شهید کرد. آن کسی را هم که گرگ خورد حضرت یوسف بود آن هم در مدینه نبود در راه کنعان به مصر بود آن هم نخورد بلکه برادرهاش گفتند خورد که از اصل دروغ بود!»

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • سوگواری پلدشتی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟
  • سوگواری هرمزگانی‌ها درشب شهادت امام جعفر صادق (ع)