Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- اورلیو دی لورنتیس مدعی شد در بین تیم های بزرگ ایتالیا، ناپولی تنها تیم بدون بدهی است. وی همچنین معتقد است برای مربیان، کار کردن در تورین آسان تر از شهرهایی چون رم، میلان و ناپل است.

دی لورنتیس در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

اهداف ناپولی همچون همیشه است؛ می خواهیم به بهترین جایگاه ممکن در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مدیریتی عالی و با هوش توانستیم تراز مالی باشگاه را متعادل نگه داریم. ناپولی نمی تواند خط قرمزها را نادیده بگیرد. ما نمی توانیم زیر بدهی، قرض و وام برویم. در زمان والتر ماتزاری پس از مدت ها در شرایطی به لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم که کل دستمزد پرداختی تیم فقط 32 میلیون یورو بود. حالا این رقم 4 برابر شده است. در شرایطی که میلان، اینتر و یوونتوس بدهی دارند، تراز مالی ناپولی همواره متعادل بوده است.

مائوریتزیو ساری؟ او سرمربی خوبی است که ویژگی ها مثبت و منفی خودش را دارد. وی حالا در تیمی فعالیت می کند که شخصیت برنده دارد و فرهنگ پیروزی را می شناسد. تورین در مقایسه با شهرهای مخربی چون ناپل، رم و میلان، فضای مناسب تری برای تمرکز روی فعالیت به شما ارائه می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده

به گزارش ورزش سه در شرایطی که بازی دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و سپاهان در نیمه دوم بسیار پربرخورد و نزدیک پیش می‌آمد و موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد علیرضا بیرانوند سعی کرد تا با اخراج یک بازیکن از تیم حریف تعادل را بهم بزند.
دقیقه 60 مسابقه و با سانتر رضا شکاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به هوا برخاستند که بیرو توپ را جمع کرد و برخودی بین دو بازیکن به وجود آمد.

این برخورد دقایق کوتاهی بعد از دریاافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و گلر ملی پوش سرخ‌ها سعی داشت با غلتیدن روی زمین و گرفتن سرش نشان دهد احمدزاده روی هوا به او آرنج زده واینطوری داور مسابقه را برای دادن کارت زرد دوم به این بازیکن مجاب کند اما حیدری از ابتدا تصمیمش را گرفته بود.

در عین حال احمدزاده خیلی زود اعلام کرد هیچ برخوردی با بیرانوند نداشته اما مشخص بود که کاملا ترسیده است. با این حال احمدزاده وقتی مطمئن شد کارت زرد دوم را نخواهد گرفت از صحنه دور شد و در شرایطی که لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج شدنش پوزخند می‌زد.

جالب اینکه بعد از این برخورد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم به داور معترض نشدند و بیرانوند هم بعد از لحظاتی از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

در مرور تصویر آهسته این برخورد مشخص بود که دست احمدزاده به شانه و حتی سر بیرانوند برخود داشته اما این بخورد آنقدر شدت نداشته که داور را برای جریمه کردن بازیکن سپاهان مجاب کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!