Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده اند.

به گزارش گروه فرهنگی احمد محمدی‌فر امروز (شنبه) در ستاد مرکزی اربعین با اشاره به آمار ورودی و خروجی مرزها در روز ۲۷ مهر ماه ۹۸، اظهار کرد: امروز ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد کرده‌اند، گفت: ۵۸ هزار و ۲۰۱ زائر امروز از مرز مهران وارد کشور شده و ۸۰۴ نفر از این مرز از کشور خارج شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده و همچنین ۳۶۰ نفر از همین مرز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: ۲۲۹ نفر از مرز خسروی وارد کشور شده و ۱۱۷ نفر از کشور خارج شده اند و همچنین ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده و از همین مرز ۱۷۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر با اشاره آخرین آمار تردد هوایی گفت: ۲ هزار و ۶۱۱ نفر از طریق مرز هوایی امروز وارد کشور شده و هزار و ۵۷۹ نفر از مرز هوایی از کشور در امروز خارج شده اند.

دبیر ستاد اربعین حسینی با اشاره به تعداد زائران خارج شده از کشور گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی افزود: از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۱۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر در پایان گفت: از اول ماه محرم دو میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۹ نفر و از اول ماه صفر ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۵۷ نفر وارد کشور شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدی فر اربعین ستاد مرکزی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی