Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) از مذاهب و ادیان و کشور‌های مختلف در یک مقطع زمانی کوتاه نمایش دوستی، همبستگی و اتحاد دنیای اسلام است. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، وارد نجف اشرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بدو ورود به فرودگاه نجف از سوی استاندار نجف و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با «لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف،‌ ضمن قدردانی از مراجع بزرگ تقلید نجف و مقامات عراقی در میزبانی از بیش از 3 میلیون زائر ایرانی، ‌اظهار داشت: میزبانی از این تعداد زائر با توجه به برخی کاستی‌ها در زیرساخت‌ها کار دشواری است و دولت و مردم ایران از مهمان‌نوازی دولت و ملت عراق تشکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت ایران برای رفع مشکلات و موانع برگزاری بهتر مراسم راهپیمایی اربعین از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد،‌گفت: ممکن است در مراسمی با این عظمت برخی کاستی‌ها نیز وجود داشته باشد اما روند خدمت رسانی هر سال بهتر شده است.

استاندار نجف نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مردم عراق و شهر نجف افتخار می کنند که میزبان زائران امام حسین (ع) به ویژه زائران ایرانی و معاون اول رییس جمهور ایران هستند گفت: اربعین نقش بسزایی در تحکیم روابط دو کشور و دو ملت ایفا کرده و باید برای ارتقای مناسبات فیمابین از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

وی افزود: زائران ایرانی در ایام اربعین با رعایت عالی ترین مسائل قانونی و انضباطی زیارت خود را انجام دادند که ما از آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران