Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: راهپیمایی اربعین که هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود به پدیده و تجربه‌ای نوین به یکی از نمادهای جهان اسلام در پیگیری آرمان ظلم ستیزی، آزادی، آزادی خواهی و آزادگی مبدل شده است.

به گزارش ایسنا،‌ اسحاق جهانگیری ظهر امروز (شنبه) در جریان سفر به عراق و شرکت در گردهمایی بزرگ اربعین، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت اربعین حسینی، هدف از سفر خود را شرکت در مراسم دینی و مذهبی اربعین،‌ عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) و اعلام حمایت و همراهی دولت ایران از زائران ایرانی و عاشقان امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: میزبانی شایسته از میلیون ها زائر امام حسین (ع) با وجود همه کمبودها کار بزرگی است و باید از این مهمان نوازی و تدارک امکانات و امنیت تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: دولت و مردم عراق میزبانان خوبی هستند و باید از همه موکب داران و مردم این کشور که در مسیر نجف به کربلا تمام دارایی خود را خالصانه در اختیار زائرین قرار می دهند قدردانی کرد.

جهانگیری با مقایسه تعداد زائران و افرادی که در این تجمع عظیم شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: ظرف ده سال اخیر تعداد ایرانیانی که از مرزهای جمهوری اسلامی وارد عراق شده اند از 50 هزار نفر به بیش از 3 میلیون و پانصد هزار نفر اضافه شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به حضور چشمگیر مردم عراق در پذیرایی از زوار، گفت: مدیریت و رسیدگی به چنین اجتماع بزرگی فراتر از ظرفیت و توان دولت‌هاست و گردهمایی اربعین اتفاقی استثنایی در جهان است. وی با بیان اینکه اربعین امروز به یک رسانه اجتماعی تبدبل شده است گفت: با وجود همه مقاومتها برای شنیده نشدن پیام عاشورا امروز هر زائر به یک رسانه اجتماعی تبدیل شده و منادی پیام ظلم ستیزی و آزادی خواهی امام حسین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ سفر جهانگیری به نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «اِم چونگ‌ایل» معاون وزیر خارجه کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که خیلی وقت است که میدان نبرد در اوکراین به گورستان تسلیحات گوناگونی تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین نوشت: لایحه کمک نظامی اضافی ایالات متحده به اوکراین صرفاً یک ماده روانگردان برای کاهش موقت ترس از دارودسته زلنسکی است.

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دایم روسیه در سازمان ملل روز یکشبنه اعلام کرد که ارائه کمک های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به جلوگیری از پایان شکوهمند رژیم کی یف کمک نمی کند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هنگامی که رییس و رهبر دولتی به مردم خودش اهمیت نمی‌دهد و کشورش را نمی‌فروشد، همچنین اتفاقی رخ می‌دهد؛ اینجا چیزی برای جشن‌گرفتن نیست.

این دیپلمات روس اوکراین را «شرکت نظامی خصوصی» ضدروی توصیف کرد و در ادامه نوشت: این شیوه کمی بیشتر کار خواهد کرد، پول بیشتری به جیب زده می‌شود، سلاح بیشتری دزدیده می‌شود و ده‌ها هزار اوکراینی کشته خواهند شد.

پولیانسکی همچنین گفت: اما پایان شکوهمند رژیم کی‌یف بدون توجه به این بسته جدید و تمام تلاش‌های بیهوده حامیان آمریکایی و ناتو برای زنده نگه داشتن آن اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6087354

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟