Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بررسی بازگشت زائران اربعین در قرارگاه مرکزی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران؛ با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای ایجاد ۳ پایانه معین در پایانه مرزی مهران بر اساس یک معادله ریاضی انجام شده است، گفت: با توجه به آن که بازگشت زوار از کربلا غیرقابل پیش بینی بود و ما نمی‌توانستیم تصمیم گیری‌های مردم را در این ایام پیش بینی کنیم بنابر این طراحی به گونه‌ای انجام شد که عملکرد و بازگشت زوار بدون کوچک‌ترین مشکل و با تسهیل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه برای این تعداد از زوار ۱۱ هزار اتوبوس در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم در ۳ روز آینده تمامی زوار از طریق این ناوگان بتوانند به سلامتی به مقاصد خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۳۵ درصدی پرواز‌های ویژه اربعین نسبت به سال گذشته/بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعینی تا ۲ روز آینده

اسلامی تأکید کرد: امیدواریم زوار بدون عجله و با صبر و حوصله در مسیر‌ها رانندگی کنند تا شاهد کمترین حادثه در جاده‌ها باشیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خوشبختانه تمامی حوزه‌های حمل و نقلی از جمله شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و شرکت حمل و نقل هوایی از تمامی ظرفیت‌های خود جهت جابجایی زوار استفاده کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی درباره بخش حمل و نقل جاده‌ای هم گفت: میزان مسافران حمل و نقل جاده‌ای امسال به شدت افزایش یافت به طوری که با مقایسه با سال گذشته یک و نیم میلیون مسافر به نجف و کربلا اعزام شده‌اند.

او اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در این ایام سعی کرد تمامی زیرساخت‌های لازم را جهت تسهیل در رفت و آمد زائران فراهم کند و با بهسازی و توسعه پایانه‌های مرزی بتواند زائران را به نحو مطلوب جابجا کند.

اسلامی با اشاره به اینکه بهسازی و توسعه زیرساخت‌های شهر‌های منتهی به مرز‌ها تنها برای ایام اربعین آماده نمی‌شود، گفت: سعی خواهیم کرد با در دستور کار قرار دادن بهسازی و توسعه زیرساخت‌ها در این مسیر‌ها رفاه را برای مردم در تمامی ایام فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تعبیه ۱۱ هزار اتوبوس برای بازگرداندن زوار اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه پایانه مرزی مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال

سید شهرام کهریزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و ارزیابی صورت گرفته، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در زمینه درآمد (حاصل از عوارض بارنامه، جابجایی کالا، ترانزیت و ...) به ویژه در ماه‌های پایانی سال ١۴٠٢ موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با رشد بیش از ٣٠٠ درصد و در نتیجه در ١٢ ماهه سال گذشته با رشد ۲۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، در بین تمام استان‌های کشور با اختلاف زیاد رتبه اول را کسب نمود و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان جابجا شد که نسبت به سال قبل افزایش ۲۵ درصدی دارد.

کهریزی درباره تعداد بارنامه صادره گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شد که نسبت به سال قبل از آن صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حواله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

کهریزی افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات