Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری سومین نمایشگاه و فروشگاه محصولات و تولیدات کودکان تحت عنوان نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین در یزد خبر داد. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

سیدحسین پیغمبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان یزد، آموزش مباحث کارآفرینی به کودکان و نوجوانان است اظهار داشت: در این راستا دوره‌های آموزشی کودک کارآفرین در این کانون برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دو دوره از این کلاس‌ها برگزار و نمایشگاه و فروشگاه محصولات و تولیدات کودکان شرکت کننده در این دوره‌ها برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه فردا یکشنبه 28 مهر از ساعت 16 تا 18 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد واقع در شهرک دانشگاه بلوار امیرکبیر کوچه 12 برگزار می‌شود.

پیغمبری در ارتباط با دوره‌های کودک کارآفرین که پایان آن این نمایشگاه‌ها است، با بیان اینکه سومین نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین یزد با عنوان آینده بافتنی است اجرا می‌شود گفت: در این دوره کودکان با مسائل اساسی اقتصادی از جمله بیمه، چک، بانک، وام و مواردی از این قبیل آشنا شدند.

«دوستم امام حسینه» ویژه نامه کودکانه برای اربعینگیتی خامنه: مجری‌بازیگرهای تلویزیون ضامن سودند/ چرا طرح‌های کودک معطل اسپانسرند؟وزیر آموزش و پرورش: 1.5 درصد کودکان کشور از تحصیل بازمانده‌اند‌

وی از حضور کودکان در اردوهای تفریحی آموزشی در بانک‌ها و مراکز اقتصادی دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: در چنین دوره‌ها و کلاس‌هایی، استعدادهای کودکان شناسایی و در جهت بارور کردن آن اقدام لازم انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین مرکز شماره سه این کانون هم فردا از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه میزبان هشتمین نشست داستان آفرینش در استان یزد است.

پیغمبری عنوان کرد: در این همایش، سارا کارگران، فاطمه بابائی، ریحانه شیخ‌علیشاهی و امیررضا انتظاری به داستان‌خوانی پرداخته و داستان‌های «وهمناک» و «قلب رازگو» هم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی