Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه،در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، روحانی از این جانباز والامقام با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کرد.

رئیس‌جمهور گفت: سران صهیونیستی و سعودی و تندروهای آمریکا به دنبال اعمال فشار علیه ملت ایران هستند و راهی جز ایستادگی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با اشاره به اینکه بواسطه ایثار و فداکاری ملت ایران کار بزرگی در دفاع مقدس انجام شد، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران سهم ارزشمندی در پیروزی‌های ملت ایران در دفاع مقدس و در برابر دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه امروز توطئه بزرگی علیه کشور و ملت ایران از سوی دشمنان به راه افتاده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم با فهم صحیح از شرایط و نقشه دشمنان، به خوبی مقاومت کردند و تلاش دولت هم افزایش آرامش در زندگی مردم است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز همه کسانی که در طول سالیان دراز خشم و‌کینه از ایران داشتند، در کنار هم حکومت را در آمریکا به دست گرفته‌اند، گفت: دولت آمریکا با فشار دشمنان ملت ایران به طور یکجانبه از توافق مورد تایید سازمان ملل متحد خارج و با اعمال تحریم بدنبال فشار به مردم ایران است.

رئیس جمهوری اظهار کرد: سران صهیونیستی و سعودی و تندروهای آمریکا همه در کنار هم بدنبال اعمال فشار علیه ملت ایران هستند و در این شرایط هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر آنها نداریم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز توطئه بزرگی علیه کشور و ملت ایران از سوی دشمنان به راه افتاده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم با فهم صحیح از شرایط و نقشه دشمنان، به خوبی مقاومت کردند و تلاش دولت هم افزایش آرامش در زندگی مردم است.

وی ابراز امیدواری کرد با دعای مردم و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همت و تلاش مسئولان از این شرایط عبور کرده و بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

«عادل کریمی گیوی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس که پس از مجروحیت، در عرصه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی فعال بوده و اکنون با مدرک دکترای پاتولوژی در زمینه پزشکی به مردم خدمت می‌کند، در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت و جانبازی خود پرداخت.

وی در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه ، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور رئیس جمهور جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی