Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب گفت : طرح توانمندسازی اجتماع محور (فقر زدایی) در روستای طلسم شهباز یکی از ۲۰۴ روستای شهرستان سرپل ذهاب انجام شده است که در این طرح تعداد ۳۵ پک آموزشی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال با همکاری کلینیک مددکاری اجتماعی پیام سبز بهزیستی به دانش آموزان این منطقه اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : روستای طلسم شهباز با بازدید‌های میدانی و ارزیابی کارشناسان بهزیستی به عنوان منطقه محروم شهرستان سرپل ذهاب معرفی شده است؛ و هدف کلی از اجرای این طرح: توانمند سازی اهالی محله با جهت گیری کاهش فقر مالی و قابلیتی در سطح روستا میباشد که برای اجرایی شدن نیاز به تدبیر و توجه بیشتر مسئولان دارد که این منطقه نیز همانند دیگر مناطق شهرستان در سطح مناسب از امکانات برخوردار باشد.

بوچانی با بیان اینکه کارشناسان و مددکاران کلینیک پیام سبز در نظر دارند با بررسی این عمده مشکلات، راهکار‌های مناسب با عنایت مسئولین به منظور رفع آن‌ها اندیشیده شود افزود: تمام مشکلاتی اجتماعی که دیدگاه مددکاری دارند و قابل ارزیابی و تشخیص و قابل جبران هستند پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم برای پیشرفت مناطق محروم پله‌ای باشیم

او با اشاره به اینکه خبرنگاران انعکاس دهنده‌های مشکلات در جامعه هستند گفت: در نظر داریم با کمک این عزیزان تمام مشکلات این روستا را در جهت رفع آن، توجه مسئولان شهرستانی و استانی را جلب نماییم و دغدغه‌های این عزیزان را انعکاس دهیم، و روزی شاهد این باشیم که هیچ کمبودی در این مناطق برای کودکان و نوجوانان عزیز نباشد چرا که کودکان آینده سازان این مملکت هستند .

 

 

انتهای پیام/د

طرح توانمندسازی اجتماع محور انجام شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح