Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@05:59:53 GMT

پلوسی و هیئت همراهش، مهمان پادشاه اردن

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۶۲۲

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی اردن( بترا)، «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «حسین» ولیعهدش، شامگاه شنبه از هیئتی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست «نانسی پلوسی» استقبال کردند.

طرفین در این دیدار درباره همکاری‌ها و شراکت استراتژیک میان دو کشور و نیز تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

پادشاه اردن از حمایت مستمر ایالات متحده از اردن در حوزه‌های مختلف قدردانی و همچنین از موضع کنگره در قبال این کشور پادشاهی تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک عبدالله درخصوص بحران سوریه، بر ضرورت دستیابی به راهکاری سیاسی برای این بحران، که تمامیت ارضی سوریه و بازگشت داوطلبانه آوارگان به کشورشان را تضمین کند، تأکید کرد.

پیشتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفرش به اردن در شرایطی انجام می‌شود که امنیت و ثبات منطقه در وضعیت بحرانی قرار دارد که این وضعیت همچنین ناشی از بحران فزاینده در سوریه بعد از تهاجم ترکیه است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایالات متحده ترکیه رئیس مجلس سوریه ملک عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس