Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان امروز یکشنبه، 28 مهر در این مراسم با اشاره به اینکه دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان با گذشت بیش از ۴۰ سال از فعالیتش میزبان دانشمندان، استادان فرهیختگانی است که در تلاش هستند با افزودن دانش و آگاهی‌های خود و همراه شدن با آخرین دستاورهای علمی و مهارت نوین با قوت و قدرت سکان آموزش و پژوهش را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در محافل دانشگاهی باعث شناسایی نیروهای ارزشی و متخصص در دانشگاه می‌شود افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به دانش دانشمندان خود به کشورهای دارای دانش هسته‌ای تبدیل شده است.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه فعالیت محققان کشور با توجه به توطئه‌های دشمنان نظام در حال انجام است و تحریم‌ها ناکارآمد شدند بیان کرد: کاربردهای هسته‌ای در پزشکی و هسته‌ای بسیار رشد پیدا کرده و ما از این دانش برخورداریم.
وی با بیان اینکه انواع تحریم‌های بی‌رحمانه خارجی نتوانست جلوی پیشرفت علم هسته‌ای در کشور را بگیرد و ما به راه خومان ادامه می‌دهیم اظهارکرد: آگاهی‌سازی عمومی نسبت به پیشرفت علمی هسته‌ای و رفع ابهام از اهداف برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
طاهر تصریح کرد: آگاهسازی عمومی نسبت به صنعت هسته‌ای و معرفی آن به عنوان تکنولوژی مفید در دسترس مردم، معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت به دانشگاهیان، رفع ابهام در زمینه انرژی هسته‌ای چه در بحث زیست محیطی و سیاسی، خنثی سازی تبلیغات دشمنان، ایجاد علاقمندی و جذب دانشمندان و نخبگان، تقویت غرور ملی و ... از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای است.
یادآور می‌شود، چهل و هشتمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور از سوی سازمان انرژی اتمی با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان از 28 مهرماه تا اول آبان ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی طاهر هسته ای نمایشگاه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هسته ای، اظهارکرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای باوجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاورد‌ها تزار علم‌وفن‌آوری ایران را به دنیا نشان دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: برای مبارزه با سلطه کشور‌های استکباری آماده هستیم این فن آوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار‌ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق و ظهور کند و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین